A leghatékonyabb kampányokat elismerő, évente megrendezett Effie versenyen két 2024-es kampányunk is eredményesen szerepelt. Ezúttal nem a társadalmi kampányok kategóriájában mérettük meg magunkat: az „Újraélesztés Hide the Pain Harolddal” c. kampányunk a Youth engagement, míg az „1% – Nekünk sokat számít” kampánytevékenységünk (2016–2024) a Hosszú távú hatékonyság kategóriában került shortlistre, és kapott Finalist díjat.
A Human Dialog ügynökséggel közösen készített kampányaink évek óta nemcsak a közönség, hanem a szakma elismerését is kivívják: eddig összesen17 Effie-díjat és két további szakmai díjatnyertek.
2024-ben Arató Andrást, vagyis Hide the Pain Haroldotkértük fel a laikus újraélesztés népszerűsítésére. A kifejezetten a TikTok platformra, a fiatal generációnak készült kisfilmünk több mint 9 milliós megtekintést ért el, és határon túl is nagy sikert aratott – a humoros edukációs videót külföldön is milliók látták.
Az „1% – Nekünk sokat számít” kampányfilmünk 2016-ban indult, és azóta évről évre új elemekkel bővítettük. A kisfilm köré épülő, folyamatosan frissülő kampány mára számos kísérő videóval egészült ki, és továbbra is töretlen a népszerűsége. A többmilliós nézettségek mellett eredményességét mi sem bizonyítja jobban, hogy alapítványunk az elmúlt években rendre a TOP 3 legtöbb adó 1%-os felajánlást kapó civil szervezet között szerepel.
Ezúton is köszönjük a zsűri elismerését, valamint minden résztvevő és közreműködő munkáját!

