A leghatékonyabb kampányoknak járó Arany Effie-díjjal ismerték el szervezetünk 1%-os adományozásra buzdító kampányát.
Az évről-évre világszerte megrendezésre kerülő Effie-versenysorozatban a kampányokat objektív mutatók alapján, a hatékonyságuk szempontjából mérik össze. Azaz a kreativitás itt nem elég, eredményesnek is kell lenni.
A Human Dialog ügynökséggel közösen gyártott Bala filmek és a rájuk épülő kampányok több egymást követő évben is sikerrel szerepeltek a hazai Effie-versenyeken. Az idei évben Arany Effie-díjat kapott az a kampány, amely a személyi jövedelemadó 1%-ának felajánlását célozta. Mint ismeretes, az idei szja-felajánlások rangsorában az OMSZA harmadik lett, ez pedig azt jelenti, kiemelkedően sikeres kampányunk volt. A zsűri ezt ismerte ezzel a díjjal november 4-én.
Ez a hetedik Effie-díj, amelyet a Human Dialog ügynökséggel közösen elnyertünk.